środa, 12 marca 2014

środowe dziergane czytanie ;)

Zdjęcia książki nie mam, ale podlinkuję ;) Od jakiegoś czasu zaczytuję się w "Dallas '63" S. Kinga. Książka znakomita i mocno wciągająca. Jako że za dużo czasu na czytanie nie mam, zapoznawanie się z ponad 850 stronicami idzie pomału. Inna rzecz, że jak zaczynam czytać, to mam problem, żeby przestać :P

Z dziergania to po maluszkach chwilowy kryzys mam. Palce obolałe i za nic zabrać się nie mogę, aczkolwiek dzisiaj chyba popływam sobie z dimkowym stateczkiem ;)

No i pochwalę się tymi drobnymi. Jeżeli coś się komuś spodoba to piszcie - to, że wisiorek okrągły, to nie znaczy, że owalnego zrobić nie mogę ;)

zawieszki, breloczki, spinka do włosów...
Był jeszcze dzięcioł, ale znalazł nową dziuplę ;)
Zawieszki do komórki - dwustronne. Strona jedna..
I strona druga...
A tak wygląda wykończenie z boku - użyte oba kolory.



19 komentarzy:

  1. Zawieszki o komórki są cudna, niebieska i czerwona to zdecydowanie mój typ :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinga swego czasu czytałam, teraz jakoś poszedłw odstawkę.
    Piękne wisiorki, widzę, że nawet tematycznie związane w tradycją św. Ptryka z Irlandii? co prawda koniczynka tutaj ma mieć tylko trzy listki, ale i tak od razu skojarzyło mi się z Irlandią.

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne rzeczy robisz? Jestem pierwszy raz u ciebie i przemile zachwycona! 'Dallas…" jest rzeczywiście bardzo wciągająca i super się ją czyta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa :)
    bluebru nete - chciałam spróbować różne kolory i wzory stąd taki wybór, aczkolwiek "s" trochę przypadkiem wybrane ;)
    hrabina - miały być shamrockowe, ale po namyśle doszłam do wniosku, że na shamrocka na Etsy ciut za późno, a tutaj bardziej się spodoba 4listna na szczęście ;) Co oczywiście nie zmienia faktu, że shamrocki też trzeba będzie zrobić ;)
    danonk - mam nadzieję, że moje kostki też Ci się spodobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te Twoje pierdółki są nieziemskie, mogę robić pledy 4mx4m, ale mikro drobiazgi są dla mnie nie do przebrnięcia, tym bardziej podziwiam. Cuuudaaa! Kinga nie czytam, bo się panicznie boję. Wymiękam po kilku stronach. Ostatnio padłam na "Bastionie"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! A ja od Bastionu zaczęłam i to po znakomitym serialu tv.

      Usuń
    2. O proszę, może wrócić do Bastionu?

      Usuń
  6. Prze cudnej urody maleństwa:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne maleństwa, podziwiam Cię za precyzję ;) Kinga nie czytałam nic, w sumie to nawet nie mam wymówki, dlaczego... Chyba jakoś mnie do niego nie ciągnie, ale kto wie, może kiedyś się przełamię...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zawieszki. Precyzyjne, to z malutkich koraliczkow. Kinga kiedys czytalam i lubilam, ale jakos pozniej od niego odeszlam, nawet nie wiem dlaczego. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w tych żadnych koralików nie ma, same krzyżyki :)

      Usuń
  9. Ale śliczności tworzysz, są rewelacyjne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te drobiazgi i szalenie pracochłonne. Też myslałam, że to koraliki:) Kinga czytałam tylko Zieloną milę i jest to jedna z najlepszych i najpiękniejszych ksiązek w moim życiu ale horrorów nie lubię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja podziwiam za cierpliwość, naprawdę, aż nie wiem co powiedzieć, chyba mnie zatkało, a z książkami mam podobnie jak Ty, jak mnie wciągnie , to i noc potrafię zarwać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne drobiazgi :). Przeczytałam wiele książek Kinga, ale tej akurat nie. Wielki Marsz tak mnie wciągnął, że pochłonęłam go w jeden dzień, ale to nie jest gruba książka. Nie wyszło mi to na zdrowie, ale było warto :D. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cuda! :) Wszystkie bez wyjatkow bym przygarnela! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zimna29 - zawieszka za drinka? ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka różnorodność. Świetne hafciki.

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Dimensions ptaszki DMC ufokowy rok HEAD latarnia morska Teresa Wentzler kanwa plastikowa dimek kostki Stitchy Dragon serwetka z dzwonkami zakładka ze smokiem SAL bombkowy Coricamo Mikołaj z "Przyjaciółki" Spitfire UFOK Nene Thomas ozdoby choinkowe ufokowy rok 2 Kołysanka Randal Spangler Curl up with a good book Dimensions Gold Collection Petites Lullaby TUSAL 2013 pudrowe róże ufoki zakładka zestaw do haftu DMC RR czajniczki kanwa drukowana latch hook retro koci kalendarz róże dla teściowej Kokardka.pl Royal Paris Zjazd Zakręconych candy u meri niebieski klematis obrazek świąteczny smok zakładka z cytrynami III Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych UFO SAL Ustroń candy dzwonki haft płaski jesień poduszka prezent ptaszki-grubaski Boże Narodzenie Haft Pasja HobbyStudio Koci SAL Przyjaciółka TUSAL Tygrysek biżuteria córa książki osikowa dolina osikowe wiórki wspólne dzierganie i czytanie zakupy zawieszka na choinkę ślubne Ariadna Clover Dni Kraftu Festiwal Twórczo Zakręconych Haftix Heritage Crafts Kraków Krasnystaw NeedleArt Orchidea Permin of Copenhagen Pracownia Wiewiur Tajemniczy SAL Twórcze Inspiracje Ty Wilson Złota Igła drewniane zawieszki frywolitka hardanger imieniny irysy kartka z motylem kolibry koraliki koteczek królik kumihimo maczek prawa autorskie smalls SAL smok i księżniczka sowa stateczek tutoriale wymianka wymianka zakładkowa zimowy ptasiorek żurawie 4 pory roku Garfield IV Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych Igłą Malowane Linda 27" Lugana 25 Sew&So V Zjazd Zakręconych w Ustroniu bransoletki z muliny breloczek do kluczy chińskie widoczki kanwa ze złotą nitką kartka na ślub len liście ludowe maki makrama małe wzory metryczka mirabilia mulina lniana mulina metalizowana DMC mulina satynowa DMC serce serducho tajniak