wtorek, 19 sierpnia 2014

Takie tam, drobiazgi

Coś ostatnio słabo u mnie z krzyżykowaniem, generalnie nastrój mam do duszy i to niestety przejawia się również niechęcią do robótek (i generalnie do wszystkiego ;/ ).
Ale uaktualniam kilka rzeczy:
Po pierwsze - tak oto wyglądają klematisy - tzn. będą wyglądać jak je skończę... Klematisy są robótką nie do końca od serca, co bardziej strategiczną, co niestety rzutuje dość mocno na moje chęci w ich tworzeniu... W końcu co to za przyjemność wyszywać coś zgrzytając zębami...




Próbując odzyskać trochę pozytywnych uczuć do nici, podkrzyżykowałam nieco spitfire'a - te heritage'owskie ściśnięte krzyżyki potrafią dać w kość, baardzo łatwo jest się pomylić w liczeniu...
No, ale skrzydło już mamy, znaczy mogę latać 10 cm nad ziemią :P Pokazuję też tył pracy, bo przy klematisach może nie było to zbyt wyraźnie widać.. oczywiście najgorzej to wygląda przy tych motaniach ze ściśniętymi (napis), no ale to do przewidzenia było.
 A tu jeszcze hiperzaległe kostki dla zwyciężczyni candy - mogę się tylko kajać, od półtora miesiąca mam piekielne problemy, żeby dość ze sobą do ładu...
Cóż, trzymajcie kciuki, żebym znalazła pracę, może to mi jakoś ułatwi i zorganizuje życie...

Przy okazji - biorę udział w konkursie Coricamo na najbardziej zakręconego bloga, więc jeśli ktoś jeszcze ma głos na zbyciu to chętnie przygarnę ;) Trzeba wejść tutaj i znaleźć mojego bloga czyli "kuferek-meri.blogspot.com" (gdzieśtam het,het w dole) i oddać głos.

6 komentarzy:

  1. Plecki super, rzeczywiście w tym hafcie lepiej je widać :)
    Też tak mam, że jeśli w życiu się kopie to nie mam chęci wziąć igły do ręki ale jak ktoś kiedyś powiedział....."W życiu jest najlepiej, kiedy jest nam dobrze i źle. Kiedy jest nam tylko dobrze - to niedobrze" Głowa do góry, haftujesz pięknie i to już jest powód do radości z życia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki żeby chęci do nitek wróciły i żeby praca zastukała do Twoich drzwi juz lada dzień! Plecki bardzo ładne :) Trzymaj się ciepło Agato!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, a ja wlasnie jak mnie cos meczy to mam najwieksze parcie na xxx, wtedy zapominam o wszystkim co zle.
    Ale znam bol haftowania czegos co sie nie podoba, albo dla kogos kto pozniej tego niedoceni. Szkoda czasu:( Juz tak nie robie wiecej.
    Trzymaj sie!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę żebyś szybko znalazła prace. Wiem coś o tym jak się człowiek czuje bez pracy, bo od czerwca pracuje. Chęć do wyszywania na pewno wróci jak się sprawy ułoża. Plecki bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj znam vól haftowania czegoś, do czego nie mamy, albo straciliśmy serce.. życzę, abyś jak najszybciej odzyskała uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz.Niestety nie mam naparstka ze Szczawnicy.Nigdy jeszcze tam nie byłam.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Dimensions ptaszki DMC ufokowy rok HEAD latarnia morska Teresa Wentzler kanwa plastikowa dimek kostki SAL bombkowy Stitchy Dragon serwetka z dzwonkami zakładka ze smokiem ufokowy rok 2 Coricamo Mikołaj z "Przyjaciółki" Spitfire UFOK Nene Thomas ozdoby choinkowe Kołysanka Randal Spangler Curl up with a good book Dimensions Gold Collection Petites Lullaby TUSAL 2013 pudrowe róże ufoki zakładka zestaw do haftu DMC RR Zjazd Zakręconych czajniczki kanwa drukowana latch hook retro koci kalendarz róże dla teściowej Kokardka.pl Royal Paris candy u meri niebieski klematis obrazek świąteczny smok smok i księżniczka zakładka z cytrynami III Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych UFO SAL Ustroń candy dzwonki haft płaski jesień poduszka prezent ptaszki-grubaski zakupy Ariadna Boże Narodzenie Haft Pasja HobbyStudio Koci SAL Przyjaciółka TUSAL Tygrysek biżuteria córa frywolitka koraliki książki osikowa dolina osikowe wiórki wspólne dzierganie i czytanie zawieszka na choinkę ślubne Clover Dni Kraftu Festiwal Twórczo Zakręconych Haftix Heritage Crafts Kraków Krasnystaw NeedleArt Orchidea Permin of Copenhagen Pracownia Wiewiur Tajemniczy SAL Twórcze Inspiracje Ty Wilson Złota Igła drewniane zawieszki hardanger imieniny irysy kartka z motylem kolibry koteczek królik kumihimo maczek prawa autorskie smalls SAL sowa stateczek tutoriale wymianka wymianka zakładkowa zimowy ptasiorek żurawie 4 pory roku Garfield IV Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych Igłą Malowane Linda 27" Lugana 25 Sew&So V Zjazd Zakręconych w Ustroniu bransoletki z muliny breloczek do kluczy chińskie widoczki kanwa ze złotą nitką kartka na ślub len liście ludowe maki makrama małe wzory metryczka mirabilia mulina lniana mulina metalizowana DMC mulina satynowa DMC serce serducho tajniak