niedziela, 20 grudnia 2015

Zakupy

A teraz kilka słów o zakupach, które ostatnio poczyniłam.
Jako że siedzę na pewnym gazetowym forum hafciarskim i kilku grupach fejsowych, zawsze jest szansa, że ktoś będzie chciał sprzedać coś ciekawego.
Takoż na gazecie pewna Pani chciała odsprzedać co nie co majątku...
Skusiłam się na 2 Mirabilie (i żałuję, że jednej nie wzięłam ;) chociaż niestety Stargazera Pani nie miała) oraz na 4 wzory kolibrów (mam słabość do małych ptaków, a do kolibrów od dimkowego wieńca :P). Do tego gratisowo wzór na ścienny gobelin (czy raczej gigabelin ;)) w stylu XVII-wiecznym (niby nie do końca moje klimaty, ale myśl mnie naszła....a może by to latch hookiem.. punch needlem.. czy coś).
W każdym razie - ceny były przystępne, dostałam gratisy, więc oddałam się błogiemu oczekiwaniu...
A tutaj mi przyszło... TO:
 
2 Mirabilie, 4 kolibry, wzór na gobelin oraz kilka broszurek, gazetek i wzorków Oo
No szok w trampkach.
A gobelin ma wzór taki:
 
Jako że w jednym zakupach mi się poszczęściło, to dodatkowo w Needle&Art zamówiłam sobie (w formie rezerwacji, więc pewnie po Nowym Roku przyjdą) 2 zestawy do punch needla i 1 do haftu płaskiego.

Z robótek - wczorajszy wieczór był bardzo owocny, 4 godziny wyszywania (23-3 :)) róży dla teściowej zrobiły swoje i powinnam zdążyć na Wigilię (ale zrobię fotkę już całości), kotek przesunięty w czasie (nie tylko, że nie robiłam, tylko że z rodzicami zobaczę się dopiero po Świętach - mama złapała jakieś paskudne zapalenie krtani :/ ) więc będzie na Nowy Rok. Serwetka z dzwonkami - czekacie na drugi dzwonek? Ja też :D
A tak w ogóle to oficjalnie czekają mnie teraz ostatnie dwa dni w pracy :) Wolność i swoboda od Świąt, yeah! I płacenie dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego od lutego, heheh...

5 komentarzy:

  1. Ciekawe zakupy. Ja ostatnio tez poczyniłam. Z rezerwacjami w N&A różnie bywa ja na swój zestaw czekam drugi rok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy, będzie pracowity rok :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości ogromne..oj będziesz miała co robić ,w nowym Roku :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie udane zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Dimensions ptaszki DMC ufokowy rok HEAD latarnia morska Teresa Wentzler kanwa plastikowa dimek kostki SAL bombkowy Stitchy Dragon serwetka z dzwonkami zakładka ze smokiem ufokowy rok 2 Coricamo Mikołaj z "Przyjaciółki" Spitfire UFOK Nene Thomas ozdoby choinkowe Kołysanka Randal Spangler Curl up with a good book Dimensions Gold Collection Petites Lullaby TUSAL 2013 pudrowe róże ufoki zakładka zestaw do haftu DMC RR Zjazd Zakręconych czajniczki kanwa drukowana latch hook retro koci kalendarz róże dla teściowej Kokardka.pl Royal Paris candy u meri niebieski klematis obrazek świąteczny smok smok i księżniczka zakładka z cytrynami III Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych UFO SAL Ustroń candy dzwonki haft płaski jesień poduszka prezent ptaszki-grubaski zakupy Ariadna Boże Narodzenie Haft Pasja HobbyStudio Koci SAL Przyjaciółka TUSAL Tygrysek biżuteria córa frywolitka koraliki książki osikowa dolina osikowe wiórki wspólne dzierganie i czytanie zawieszka na choinkę ślubne Clover Dni Kraftu Festiwal Twórczo Zakręconych Haftix Heritage Crafts Kraków Krasnystaw NeedleArt Orchidea Permin of Copenhagen Pracownia Wiewiur Tajemniczy SAL Twórcze Inspiracje Ty Wilson Złota Igła drewniane zawieszki hardanger imieniny irysy kartka z motylem kolibry koteczek królik kumihimo maczek prawa autorskie smalls SAL sowa stateczek tutoriale wymianka wymianka zakładkowa zimowy ptasiorek żurawie 4 pory roku Garfield IV Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych Igłą Malowane Linda 27" Lugana 25 Sew&So V Zjazd Zakręconych w Ustroniu bransoletki z muliny breloczek do kluczy chińskie widoczki kanwa ze złotą nitką kartka na ślub len liście ludowe maki makrama małe wzory metryczka mirabilia mulina lniana mulina metalizowana DMC mulina satynowa DMC serce serducho tajniak