środa, 9 marca 2016

Smok rzucił urok

Ale ja się nie poddałam, dzielnie cały weekend walczyłam!!
I dlatego teraz mogę wam pokazać to:
Nie jest tego super dużo, no ale już jestem przy 3 dzwonku :)

Ostatnio na fanpage'u Coricamo zorganizowano konkurs, gdzie trzeba było odgadnąć nazwę kwiatu, wśród uczestników rozlosowywano właśnie zestaw do haftu z tymi kwiatami. I trafiło na mnie Oo Kompletnie się tego nie spodziewałam, ot, kliknęłam i skomentowałam.
Zestaw wygląda tak:
To chińska produkcja, kanwa niestety 11" (coś w stylu tej na serwecie z dzwonkami, jak dla mnie makabra), komplet nici i kolorowy schemat. Co prawda nie jestem wielką fanką piwonii, ale mam już pewien pomysł na ten wzór, tylko teraz muszę obmyślić jego wykorzystanie. I taki drobiażdżek jak wyszycie w międzyczasie 10 ufoków ;P Bo żadnego wyszywania nowego, póki stare się nie skończą, o. A tego jest.... ;/

A skoro jesteśmy przy ufokach - będziecie się śmiać, ale zgubiłam gdzieś tę na wpół wyszytą zakładkę z cytrynami!!! Przeszukałam wszystkie możliwe pudełka, w których mogła być i kurcze nie ma!! Zostały mi jeszcze pudełka ułożone a la Tetris w innym pokoju, ale do tego muszę się zabrać bardzo ostrożnie... Akurat moje hafciarskie wylądowały na spodzie układanki (moje, ze sprzętów AGD, po butach, jakieś dziwne mężowskie, itd.) na szafie :/ (nie ma jak mąż robiący niespodziankę "patrz kochanie, zmieściłem te wszystkie pudła na jednej szafie!!"), aczkolwiek pojęcia nie mam, co cytryny miałby tam robić, bo te pudła to są z nieruszonymi zestawami, tkaninami, itd.
Mam nadzieję, że jednak uda mi się to jakoś przeszperać.

Póki co pozdrawiam was gorąco - następny post przed weekendem - ufokowe podsumowanie lutego.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej:) Przeszukiwanie zapasów (pudełek) z wzorami u mnie kończy się kolejnym do natychmiastowego wyszycia:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie piękna serwetka :) Już mało Ci zostało. Gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka zguba, to może by zaliczyć kolejny UFOK, że niby skończony ?
    Powodzenia w poszukiwaniach. Gratuluję wygranej !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej oraz walki w kolejnym UFO-kiem. Co do zakładki to pewnie sama się znajdzie wtedy, gdy nie będzie potrzebna ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci idzie z tą serwetką, bez pośpiechu, bez nagonki, na spokojnie swoim tempem, to wręcz komfortowa sytuacja a na święta BN zdążysz :)
    Gratuluję prezentu z Coricamo, kanwę zawsze możesz wymienić :)

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Dimensions ufokowy rok ptaszki DMC latarnia morska HEAD Teresa Wentzler kanwa plastikowa Stitchy Dragon kostki serwetka z dzwonkami zakładka ze smokiem dimek Coricamo Spitfire UFOK Mikołaj z "Przyjaciółki" Nene Thomas SAL bombkowy ozdoby choinkowe Kołysanka Dimensions Gold Collection Petites Lullaby TUSAL 2013 pudrowe róże ufoki zakładka zestaw do haftu DMC RR Randal Spangler czajniczki latch hook retro koci kalendarz róże dla teściowej ufokowy rok 2 Curl up with a good book Kokardka.pl Royal Paris Zjazd Zakręconych candy u meri kanwa drukowana niebieski klematis obrazek świąteczny smok zakładka z cytrynami III Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych UFO SAL Ustroń candy dzwonki haft płaski poduszka prezent ptaszki-grubaski Boże Narodzenie Haft Pasja HobbyStudio Koci SAL Przyjaciółka TUSAL Tygrysek biżuteria córa jesień książki osikowa dolina osikowe wiórki wspólne dzierganie i czytanie zakupy zawieszka na choinkę ślubne Ariadna Clover Dni Kraftu Festiwal Twórczo Zakręconych Haftix Heritage Crafts Kraków Krasnystaw NeedleArt Orchidea Permin of Copenhagen Pracownia Wiewiur Tajemniczy SAL Twórcze Inspiracje Ty Wilson Złota Igła drewniane zawieszki frywolitka hardanger imieniny irysy kartka z motylem kolibry koraliki koteczek królik kumihimo maczek prawa autorskie smalls SAL sowa stateczek tutoriale wymianka wymianka zakładkowa zimowy ptasiorek żurawie 4 pory roku Garfield IV Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych Igłą Malowane Linda 27" Lugana 25 Sew&So V Zjazd Zakręconych w Ustroniu bransoletki z muliny breloczek do kluczy chińskie widoczki kanwa ze złotą nitką kartka na ślub len liście ludowe maki makrama małe wzory metryczka mirabilia mulina lniana mulina metalizowana DMC mulina satynowa DMC serce serducho smok i księżniczka tajniak