środa, 5 kwietnia 2017

Zakupy

Grunt, to mieć dobrą wymówkę. Nie robię bransoletek kumihimo, bo nie mam wklejanych końcówek (hehe). Nie mam wklejanych końcówek, bo mam sporo półproduktów do biżu, a nieszczególnie środki na kupowanie kolejnych (heh.).
I tak sobie żyłam beztrosko, z dyskiem spakowanym razem z przygotowaną muliną i koralikami do następnego projektu (ha!), aż tu Royal-Stone ogłosiło promocję, że do zakupów powyżej 75 zł, dorzucają zawieszkę z agatu gratis. Wyglądały na spore, różowo-czerwone. I to mnie przekonało, bo czasem potrzebuję sporego wisiora z czerwienią a tu.. pustka w kasetce, mój panie, co najwyżej drobna zawieszka z granatem lub barwioną cyrkonią. Z dużych tylko niebieskości, srebra tudzież nietypowy, sztucznie barwiony na jaskrawą zieleń agat czy jaspis....
Toteż zamówiłam końcówki do wklejania, perełki do projektu, który mi się kiedyś w nocy o 3 nad ranem przyśnił (znacie to? Budzicie się w środku nocy z super pomysłem i modlitwą "tylko nie zapomnieć do rana!!!!), śmieszną owieczką z masy perłowej (nie mam pojęcia co z nią zrobię, ale jest słodka) oraz sznurkiem moich ukochanych jaspisów. Uwielbiam jaspisy, mogłabym żyć w jaspisowej jaskini, o ile byłaby z jaspisu krajobrazowego lub lamparciego. Mam całą małą kasetkę pełną tylko jaspisów, które zachodziłam na śmierć, skutkiem czego zamiast noszenia czekają na zmiłowanie, aż im powymieniam sznurki w bransoletkach, czy zmienię bazę w kolczykach.
A oto moje zakupy:
 
A tutaj zbliżenie na agat - ładna, wielka zawieszka, idealna będzie do czarnego rzemienia. Albo sznurka z kumihimo ;)

2 komentarze:

  1. Fajne zakupy, a ten agat "kusiciel" jest prześliczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zakupy! Ale cieszą takie zakupki!!! I jakie piękne rzeczy z nich powstaną!

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Dimensions ptaszki DMC ufokowy rok HEAD latarnia morska Teresa Wentzler kanwa plastikowa dimek Stitchy Dragon kostki serwetka z dzwonkami zakładka ze smokiem SAL bombkowy Coricamo Mikołaj z "Przyjaciółki" Spitfire UFOK Nene Thomas ozdoby choinkowe ufokowy rok 2 Kołysanka Randal Spangler Curl up with a good book Dimensions Gold Collection Petites Lullaby TUSAL 2013 pudrowe róże ufoki zakładka zestaw do haftu DMC RR czajniczki kanwa drukowana latch hook retro koci kalendarz róże dla teściowej Kokardka.pl Royal Paris Zjazd Zakręconych candy u meri niebieski klematis obrazek świąteczny smok zakładka z cytrynami III Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych UFO SAL Ustroń candy dzwonki haft płaski poduszka prezent ptaszki-grubaski Boże Narodzenie Haft Pasja HobbyStudio Koci SAL Przyjaciółka TUSAL Tygrysek biżuteria córa jesień książki osikowa dolina osikowe wiórki wspólne dzierganie i czytanie zakupy zawieszka na choinkę ślubne Ariadna Clover Dni Kraftu Festiwal Twórczo Zakręconych Haftix Heritage Crafts Kraków Krasnystaw NeedleArt Orchidea Permin of Copenhagen Pracownia Wiewiur Tajemniczy SAL Twórcze Inspiracje Ty Wilson Złota Igła drewniane zawieszki frywolitka hardanger imieniny irysy kartka z motylem kolibry koraliki koteczek królik kumihimo maczek prawa autorskie smalls SAL smok i księżniczka sowa stateczek tutoriale wymianka wymianka zakładkowa zimowy ptasiorek żurawie 4 pory roku Garfield IV Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych Igłą Malowane Linda 27" Lugana 25 Sew&So V Zjazd Zakręconych w Ustroniu bransoletki z muliny breloczek do kluczy chińskie widoczki kanwa ze złotą nitką kartka na ślub len liście ludowe maki makrama małe wzory metryczka mirabilia mulina lniana mulina metalizowana DMC mulina satynowa DMC serce serducho tajniak