środa, 21 listopada 2012

Plany na przyszły rok 2013 - SAL, TUSAL

Plany, plany, wielkie są.
Po pierwsze - może jakoś kiedyś jak wygram w totolotka :P to założę firmę ;) No dobrze, chciałabym ją założyć w przyszłym roku, ale
Po drugie - zapisałam się do fejsbookowej grupy, gdzie celem jest zrobienie 13 haftów z okazji 2013 roku ^^ W planach na te 13 mam zaległe nieskończone DIMki, z nowych Teresę Wentzler i HEADy. Tylko czasu mi brak..
Po trzecie - myślałam o RR, ale patrząc po tym, jak mi idą filiżanki :/ to chyba prędzej bym SAL ogłosiła. Bardzo konkretny za mną chodzi. Znalazłam retro koci kalendarz i po prostu nie mogę przestać o nim myśleć ^^. To wzorki darmowe, do ściągnięcia tu (jakby się nie wyświetlało to proszę o informację - link jest do całego serwisu, po wpisaniu w ich wyszukiwarkę "retro" pokazuje całą serię). SAL całoroczny, czyli jeden kot na jeden miesiąc. Nie wiem, czy ktoś z tych nielicznych mnie odwiedzających ;) byłby chętny?
Kotki wyglądają mniej więcej tak jak poniżej (przepraszam za słabą jakość, ale nie mam nic lepszego - można je wyszywać na kolorowych kanwach, ale można też tło wyszyć. Wszystkie miesiące mają jakieś hasełko, które tutaj nie wszędzie występuje - to też zależało od wyszywającego).


Po czwarte - TUSAL będzie z pewnością, chociażby z racji 13 haftów - po prostu jestem ciekawa, ile mi nici wyjdzie :D
Po piąte - będzie nowe mieszkanko :) które teraz tak naprawdę wykańczamy (no dobrze, mój mąż odwala całą brudną robotę ;) ) - dlatego też będą znowu zmiany, zmiany.

Jeżeli ktoś byłby zainteresowany SALem, TUSALem, lub ma inne propozycje to czekam na komentarz ;).

7 komentarzy:

  1. piekne plany ,na dodatek do spelnienia..czy mozesz wstawic obrazek salowych kotkow,o ktorych piszesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pelasiu nie mam jednego gotowego obrazka, ale mogę wkleić z tej zlinkowanej strony to co inni ludzie wyszyli, żeby jakoś pokazać jak to może wyglądać - tylko że troszkę później, chwilowo moja córa się obudziła i domaga się uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie wezmę udział w kocim SAL-u :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wezmę udział w Sal-u.Te koty są bombowe!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie wezmę udział w SAl-u.Te koty są bombowe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również z przyjemnością wezmę udział w kocim SALu :) (to będzie mój pierwszy blogowy SAL, więc już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłam do ciebie przez koci SAL - jeszcze nie wiem, czy się zapiszę, choć kusi mnie, bo uwielbiam koty... Ale będę zaglądać do ciebie. Zapraszam również do mnie!:)
    promyk2004.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Dimensions ufokowy rok ptaszki DMC latarnia morska HEAD Teresa Wentzler kanwa plastikowa Stitchy Dragon kostki serwetka z dzwonkami zakładka ze smokiem dimek Coricamo Spitfire UFOK Mikołaj z "Przyjaciółki" Nene Thomas SAL bombkowy ozdoby choinkowe Kołysanka Dimensions Gold Collection Petites Lullaby TUSAL 2013 pudrowe róże ufoki zakładka zestaw do haftu DMC RR Randal Spangler czajniczki latch hook retro koci kalendarz róże dla teściowej ufokowy rok 2 Curl up with a good book Kokardka.pl Royal Paris Zjazd Zakręconych candy u meri kanwa drukowana niebieski klematis obrazek świąteczny smok zakładka z cytrynami III Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych UFO SAL Ustroń candy dzwonki haft płaski poduszka prezent ptaszki-grubaski Boże Narodzenie Haft Pasja HobbyStudio Koci SAL Przyjaciółka TUSAL Tygrysek biżuteria córa jesień książki osikowa dolina osikowe wiórki wspólne dzierganie i czytanie zakupy zawieszka na choinkę ślubne Ariadna Clover Dni Kraftu Festiwal Twórczo Zakręconych Haftix Heritage Crafts Kraków Krasnystaw NeedleArt Orchidea Permin of Copenhagen Pracownia Wiewiur Tajemniczy SAL Twórcze Inspiracje Ty Wilson Złota Igła drewniane zawieszki frywolitka hardanger imieniny irysy kartka z motylem kolibry koraliki koteczek królik kumihimo maczek prawa autorskie smalls SAL sowa stateczek tutoriale wymianka wymianka zakładkowa zimowy ptasiorek żurawie 4 pory roku Garfield IV Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych Igłą Malowane Linda 27" Lugana 25 Sew&So V Zjazd Zakręconych w Ustroniu bransoletki z muliny breloczek do kluczy chińskie widoczki kanwa ze złotą nitką kartka na ślub len liście ludowe maki makrama małe wzory metryczka mirabilia mulina lniana mulina metalizowana DMC mulina satynowa DMC serce serducho smok i księżniczka tajniak