środa, 21 stycznia 2015

Oprawiony klematis, kilka krzyżyków przy ptaszku

Dziś z okazji Dnia Babci wręczyłam oprawione klematisy. Z oprawą było dość ciekawie - na kanwie nadruk, że to 15x21 cm, więc ramka standardowa (i dobrze, zawsze to nieco mniejszy koszt), a po zakupie.. Heloł!! Nie wiem, czy to ja wyszywając tak rozciągnęłam, czy też tak naprawdę rozmiar jest nieco inny...W każdym razie jakoś udało mi się je oprawić, zostały wręczone, więc mogę odfajkować kolejną robótkę.
A tutaj macie, jak wyglądały przed oprawieniem i po oprawie - ramka jest w kolorze wenge:

Tymczasem dalej trzymam się postanowienia wykończenia jak największej liczby UFOKów w tym roku (ale bez HEADów).
Choroba mnie rozłożyła, miałam antybiotyki, miałam czasu nieco więcej, ale brakowało sił na haft... Udało mi się jednak uporządkować nieco moją teczkę hafciarską i ptaszek DMC przeniósł się do kosza z robótkami podręcznymi. Będę w miarę możliwości dziubać go na zmianę z maczkiem.
Ptasior jest przecudowny, jest tak kolorowy i wdzięczny...
Mam 3 z tej serii, brakuje mi 2 i wiem, że chociaż te 2 brakujące nie są aż tak kolorowe jak te, które posiadam, będą wspaniałe. Bo DMC zrobiło rzecz, która rzadko się zdarza - zdjęcia na zestawach nie pokazują pełni kolorów. Zazwyczaj jest w drugą stronę ;)
Tutaj macie linka do katalogu DMC na rok 2015 na stronę z ptaszkami ;) Nie ma wszystkich, a te których mi brakuje to właśnie te 2 na górze - różowy i niebieska jaskółka. To jedyne 2 zestawy, o które być może będę prosić Mikołaja, poza tym szlaban, szlaban i jeszcze raz szlaban, trzeba skończyć zaczęte prace (bo zwyczajnie zajmują miejsce) i zacząć robić to, co mam pochowane w pudłach.
A tutaj ptasiorek:
Fota z telefonu, więc kolory nieco przekoszone, ale i tak wygląda to lepiej niż na zdjęciu w zestawie.

Poza tym obawiam się, że będę nieco rzadziej pisać, bo nie będzie się czym chwalić - aczkolwiek będę was pewnie zanudzać kolejnym maczkowym płatkiem i tak dalej ;)


9 komentarzy:

  1. Klematis prezentuje się fantastycznie ;) Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem kupna tych ptaszorków i chyba się skuszę bo faktycznie kolory są wspaniałe.Dużo zdrowia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne aczkolwiek kanwa firmowa ku memu zdumieniu taka se. Jak dla mnie taka... nieprzyjemna, sztywna, szorstka... no generalnie Aida mnie rozczarowała.

      Usuń
  2. Ptaszki obejrzałam, rzeczywiście piękne :) dużo zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jak go skończę to dopiero będzie kolorowo :)

      Usuń
  3. Zanudzaj. Ja tam lubię co chwilę nowe coś, choćby kilka krzyżyków nowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny ten hafcik z nadrukowana kanwa! NIe wiem co to kolor wenge, ale jakis taki ciemny.
    Ciekawostka z rozmiarem haftu:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten klematis! Idę obejrzeć ptaszki.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka Ci życzę Agatko! Pokazuj tyle co możesz, ale nie zapominaj o blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe ptaszki a te kolorki fantastyczne

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Dimensions ptaszki DMC ufokowy rok HEAD latarnia morska Teresa Wentzler kanwa plastikowa dimek kostki SAL bombkowy Stitchy Dragon serwetka z dzwonkami zakładka ze smokiem Coricamo Mikołaj z "Przyjaciółki" Spitfire UFOK ufokowy rok 2 Nene Thomas ozdoby choinkowe Kołysanka Randal Spangler Curl up with a good book Dimensions Gold Collection Petites Lullaby TUSAL 2013 pudrowe róże ufoki zakładka zestaw do haftu DMC RR Zjazd Zakręconych czajniczki kanwa drukowana latch hook retro koci kalendarz róże dla teściowej Kokardka.pl Royal Paris candy u meri niebieski klematis obrazek świąteczny smok zakładka z cytrynami III Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych UFO SAL Ustroń candy dzwonki haft płaski jesień poduszka prezent ptaszki-grubaski smok i księżniczka zakupy Boże Narodzenie Haft Pasja HobbyStudio Koci SAL Przyjaciółka TUSAL Tygrysek biżuteria córa frywolitka koraliki książki osikowa dolina osikowe wiórki wspólne dzierganie i czytanie zawieszka na choinkę ślubne Ariadna Clover Dni Kraftu Festiwal Twórczo Zakręconych Haftix Heritage Crafts Kraków Krasnystaw NeedleArt Orchidea Permin of Copenhagen Pracownia Wiewiur Tajemniczy SAL Twórcze Inspiracje Ty Wilson Złota Igła drewniane zawieszki hardanger imieniny irysy kartka z motylem kolibry koteczek królik kumihimo maczek prawa autorskie smalls SAL sowa stateczek tutoriale wymianka wymianka zakładkowa zimowy ptasiorek żurawie 4 pory roku Garfield IV Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych Igłą Malowane Linda 27" Lugana 25 Sew&So V Zjazd Zakręconych w Ustroniu bransoletki z muliny breloczek do kluczy chińskie widoczki kanwa ze złotą nitką kartka na ślub len liście ludowe maki makrama małe wzory metryczka mirabilia mulina lniana mulina metalizowana DMC mulina satynowa DMC serce serducho tajniak