Imieninowo

Dzisiaj bez robótek, robótki są w trakcie, a ja chwalę się prezentami imieninowymi:
- jeden z moich ulubionych seriali na DVD - będę miała co oglądać do wyszywania :] książki zresztą też są znakomite, polecam cały cykl (najlepiej w formie e-booków, nie zajmie miejsca na półce ;))
- Ariadna ogłosiła promocję do końca lutego na zestawy z serii "hobby line" - skusiłam się na zestawy makramowo-mulinowe ;) Zestawiki są fajne i za niewielką cenę w przypadku bransoletek z muliny czy plecionych metodą kumihimo dostajemy mulinę na wykonanie jednej bransoletki, ale za to 3 wzory do wyboru. No i dysk do kumihimo (wykonany z czegoś w rodzaju twardej gąbki, zobaczymy, jak będzie się sprawdzać). W przypadku bransoletki makramowej mamy jeden wzór i materiały na jedną bransoletkę. Ale który hafciarz nie ma na zbyciu nici, sznurków czy koralików ;)

Za Poldarka i zestawy bardzo dziękuję moim rodzicom :)

- puszka z czekoladkami - czekoladek mało, ale pucha fajna :D
hologram :)
- od męża seksowna koszulka nocna ;)
Miłe zaskoczenie, satyna dość gruba i mięsista. Chociaż przy zapowiadanych mrozach to nie jestem pewna, czy mnie ogrzeje ;))

A teraz wybaczcie, wracam do imieninowego machania igiełką przy kolejnym ufoku :)

Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego.
    Widzialam te zestawy jak bylam w grudniu w Polsce, ale tylko z wystawy, bo w jednej pasmanterii co obsluga straszy klientow:P
    Mamie kupilam zestaw z podobnym kolkiem jak bylam w czerwcu w delegacji w Holandii, za 1 euro, ale jeszcze lezy i czeka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty cudne dostałaś. Ściskam Cię imieninowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię serial Poldark, a wersja książkowa czeka na mnie na stoliku nocnym więc życzę Ci miłego oglądania :) Pozdrawiam i przesyłam imieninowe całusy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz