niedziela, 25 listopada 2012

Retro kocia zabawa salowa

A zatem ogłaszam zapisy na SAL z kocim kalendarzem w stylu retro.
Chętnym proszę o zapisanie się pod tym postem (ponownie ;P już oficjalnie ;) ) i umieszczenie banerka z linkiem na swoim blogu :)


Z rzeczy organizacyjnych - wzór składa się z 12 "tabliczek", każda na innym tle i z innym krótkim tekścikiem po angielsku. Wg autorki wzoru, rozmiar jednej tabliczki wyszytej na aidzie 14" to ok. 9,1 x 12 cm.Wzór w mulinie DMC, oczy wyszywane wedle upodobania - koraliki, french knots czy co kto lubi. Więcej szczegółów pod koniec roku ;)
Obrazek prezentujący mniej więcej całość kalendarza znajduje się w tym poście.

25 komentarzy:

  1. Ja nie tak dawno wyhaftowałam ten kalendarz dla znajomego, trochę mi się nie chce go powtarzać, czemu akurat ten wzór? ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. ha! a ja odkryłam ten wzorek zupełnie niedawno i szalenie mi się spodobał... czarne koty zawsze mi przynosiły szczęście więc mam nadzieję, że jak ich tyle wyszyję, to będę miała cały wielki wór szczęścia ;)
    Poza tym może jednak jakiś RR jeszcze zrobię - podoba mi się ciągle pomysł tego kwiatowego, ale to znowu kalendarz ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja chyba poczekam na Twoje RR. Kalendarze są fajne, bo można je komuś sprezentować na Święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja się zapisuję, lubię kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham koty więc zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, a właściwie kocię... Koci kalendarz to coś wprost dla mnie stworzonego. Alem się już na jeden kalendarzowy SAL zapisałam i czy ja dam radę dwa pociagnąć? I jeszcze by się chciało co innego przecie zrobić... A ja dopiero zaczynam, więc może rozsądnie byłoby się nie porywać od razu z motyką na słońce, coby się przypadkiem nie zniechęcić... Ale to koty... No to mam teraz twardy orzech do zgryzienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Izzy a co ci szkodzi :) Możesz sobie pomalutku ;) a same obrazki nie są duże ani skomplikowane... Ja mam w planach ten SAL, RR filiżankowe, najprawdopodobniej jeszcze jeden RR i też kalendarzowy :P a do tego wszystkiego kilka dużych prac i drobiażdżki :D tylko muszę czasoprzestrzeń zagiąć, żeby z tym zdążyć ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no niby nie szkodzi ;) Taki obrazek to jak się uprę to pewnie w jeden wieczór bez tła bym zrobiła... Niech będzie, że się zapiszę, a potem będę się spinać żeby nie dać ciała z niczym ;) Tylko pewnie będę grymasić, bo ja bym chciała ten cały kalendarz na jednym kawałku białej kanwy zrobić, więc trochę nagnę zasady jak się da ;)

      Dodam bannerek na swoim blogu, ale takim, którego to jeszcze nie widać w moim profilu, bo to moje haftowanie to jeszcze trochę tajemnicze jest ;) Przed świętami wszystko się ujawni i wtedy pokażę wszystkie moje anielskie twory z Aniołem Stróżem, którego właśnie powoli kończę, na czele ;) Ależ jestem z niego nieskromnie dumna ;)

      A plany... SAL Lizzie Kate u Hanulka, koci kalendarz u Ciebie, Miś TT (to muszę zacząć jak najszybciej, bo termin styczniowy ;)) i przepiękna Dziewczyna z bukietem kwiatów (to z tych co już zakupione ;)). I myślę jeszcze o Madame... I chciałabym jeszcze tylu rzeczy się nauczyć, przynajmniej szydełkować w najbliższym roku :) Zobaczymy co ten rok przyniesie i jak mi się uda te nowe pasje ze starymi obowiązkami i zamiłowaniami połączyć ;)

      Podsumowując: wpisuję się na kocią listę i niech się dzieje wola nieba ;) Nie lubię dawać ciała więc się będę starać :)

      Usuń
  8. Izzy - ja będę kalendarz robić na jednym kawałku kanwy tylko tło będę wyszywać, bo podoba mi się fakt, że są różnokolorowe :) Osobiście uważam, że wzór każdy powinien dopasować pod siebie - chcesz na biało, to nie widzę problemu, wolisz rude koty od czarnych? Czemu nie?
    Czekam zatem niecierpliwie na tajemniczy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ja sobow już pościągam wzory, podrukuję, zbiorę do kupy, zamówię mulinkę i będę gotowa ;)

      Usuń
  9. To ja chcę! Mój pierwszy SAL, hihihi :D Już dodaję bannerek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak w mordę strzelił, zajefajne te koty. Zapisuję się !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Łiiiiii
    toż to ja muszę się zapisać! Uwielbiam koty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się z wielką chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. urzekly mnie te kociaki,wiec sie zapisuje...nie wiem w jakim tempie bede haftowala,ale mam nadzieje,ze do konca roku beda skonczone..

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, i ja sie dopisuje do chetnych na kociaki,
    super Koty !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej:))) też się zapisuję, jeśli można:) Wesołych, Kocich Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ratunku!!! jak wkleic banerek na boczna szpaltę- bo jak ją edytowac to wiem w bloxie, ale nie wiem, co skopiowac, zeby działało jako banerek??? na razie skopiowal mi się sam obrazek do posta i link do Twojego wpisu:)0 z góry dziękujęgorąco i pozdrawiam świątecznie!
    BAsia maurycjusz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. to ja tez sie zapisze. a co tam- dam rade!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój kalendarz już skończony - serdecznie dziękuję za organizację zabawy - miło mi było haftować z Wami :))

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Dimensions ptaszki DMC ufokowy rok HEAD latarnia morska Teresa Wentzler kanwa plastikowa Stitchy Dragon dimek kostki serwetka z dzwonkami zakładka ze smokiem SAL bombkowy Coricamo Spitfire UFOK Mikołaj z "Przyjaciółki" Nene Thomas ozdoby choinkowe Kołysanka Randal Spangler ufokowy rok 2 Curl up with a good book Dimensions Gold Collection Petites Lullaby TUSAL 2013 pudrowe róże ufoki zakładka zestaw do haftu DMC RR czajniczki kanwa drukowana latch hook retro koci kalendarz róże dla teściowej Kokardka.pl Royal Paris Zjazd Zakręconych candy u meri niebieski klematis obrazek świąteczny smok zakładka z cytrynami III Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych UFO SAL Ustroń candy dzwonki haft płaski poduszka prezent ptaszki-grubaski Boże Narodzenie Haft Pasja HobbyStudio Koci SAL Przyjaciółka TUSAL Tygrysek biżuteria córa jesień książki osikowa dolina osikowe wiórki wspólne dzierganie i czytanie zakupy zawieszka na choinkę ślubne Ariadna Clover Dni Kraftu Festiwal Twórczo Zakręconych Haftix Heritage Crafts Kraków Krasnystaw NeedleArt Orchidea Permin of Copenhagen Pracownia Wiewiur Tajemniczy SAL Twórcze Inspiracje Ty Wilson Złota Igła drewniane zawieszki frywolitka hardanger imieniny irysy kartka z motylem kolibry koraliki koteczek królik kumihimo maczek prawa autorskie smalls SAL smok i księżniczka sowa stateczek tutoriale wymianka wymianka zakładkowa zimowy ptasiorek żurawie 4 pory roku Garfield IV Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych Igłą Malowane Linda 27" Lugana 25 Sew&So V Zjazd Zakręconych w Ustroniu bransoletki z muliny breloczek do kluczy chińskie widoczki kanwa ze złotą nitką kartka na ślub len liście ludowe maki makrama małe wzory metryczka mirabilia mulina lniana mulina metalizowana DMC mulina satynowa DMC serce serducho tajniak