środa, 29 lipca 2015

Urlopy i takie tam

Dzisiaj o krzyżykach będzie niewiele - nie zdążyłam z różami na niedzielę, a obiecałam sobie, że nie ruszę żadnej innej wyszywanki, dopóki tej nie skończę.
Będzie ładna, ale wyszywanie 1 kolorem jest nudne jak flaki z olejem.. Jestem na finiszu i się zebrać nie mogę :/
Zobaczcie, już tylko tyle i kontury... eh...
Mam nadzieję, że wyrobię się do soboty, bo w sobotę jedziemy do Krakowa na tydzień i chętnie bym już inne rzeczy robiła, np. latarnię albo ptaszka DMC...
Właśnie - ktoś ma czas i ochotę na spotkanie w Krk między 2 a 7 sierpnia? ;)

A tutaj moje zakupy książkowe - "Ptaki" oczywiście już zczytane, jakże by nie... serial się znało, oglądało za każdym razem ;))
A pozostałe 2 jeszcze nie znane, mam nadzieję, że warte zakupu.

Poszłam z trendami i również zakupiłam sobie kolorowanki dla dorosłych :D W bardzo dobrej cenie ;) Oglądałam kiedyś różne w księgarnach, ale cena od 40 zł w górę mocno mnie zniechęcała.
A te są absolutnie PRZEWSPANIAŁE, nie mogę się doczekać, kiedy zacznę nad nimi pracować.
 Oczywiście teraz muszę kupić kredki ;P Więc pewnie skończy się na łażeniu (zresztą już się umówiłam) po sklepach plastycznych z przyjaciółką - artystką, wybieranie, przebieranie i na widok ceny z westchnięciem odkładanie ;)
Tak, wiem, mogę córze kredki podebrać.
U rodziców mam całe pudło kredek z czasów mojej podstawówki i liceum.
No ale wiecie, to jednak nie to ;))


I to tyle. Idę podkurzać a potem poznęcać się nad różami trochę...

3 komentarze:

  1. Niewiele już zostało :)

    Ja tam lubię hafty jednokolorowe - idą piernikiem. Tak, można się nimi znudzić, jak za dużo i w ogóle, ale nie po to się robi kilka prac na raz, żeby jednej z jednym kolorem nie dać rady ;) Zwłaszcza, że ten haft to chyba taki niewielki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm.....a po czym poznajesz, że to jest kolorowanka dla dorosłych? :) Fajny pomysł na coś z innej beczki! :) Pochwal się postępami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęcamy do sprawdzenia naszych kolorowanek dla dorosłych:) Oferta do znalezienia na stronie.

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Dimensions ptaszki DMC ufokowy rok HEAD latarnia morska Teresa Wentzler kanwa plastikowa dimek kostki SAL bombkowy Stitchy Dragon serwetka z dzwonkami zakładka ze smokiem ufokowy rok 2 Coricamo Mikołaj z "Przyjaciółki" Spitfire UFOK Nene Thomas ozdoby choinkowe Kołysanka Randal Spangler Curl up with a good book Dimensions Gold Collection Petites Lullaby TUSAL 2013 pudrowe róże ufoki zakładka zestaw do haftu DMC RR Zjazd Zakręconych czajniczki kanwa drukowana latch hook retro koci kalendarz róże dla teściowej Kokardka.pl Royal Paris candy u meri niebieski klematis obrazek świąteczny smok smok i księżniczka zakładka z cytrynami III Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych UFO SAL Ustroń candy dzwonki haft płaski jesień poduszka prezent ptaszki-grubaski zakupy Ariadna Boże Narodzenie Haft Pasja HobbyStudio Koci SAL Przyjaciółka TUSAL Tygrysek biżuteria córa frywolitka koraliki książki osikowa dolina osikowe wiórki wspólne dzierganie i czytanie zawieszka na choinkę ślubne Clover Dni Kraftu Festiwal Twórczo Zakręconych Haftix Heritage Crafts Kraków Krasnystaw NeedleArt Orchidea Permin of Copenhagen Pracownia Wiewiur Tajemniczy SAL Twórcze Inspiracje Ty Wilson Złota Igła drewniane zawieszki hardanger imieniny irysy kartka z motylem kolibry koteczek królik kumihimo maczek prawa autorskie smalls SAL sowa stateczek tutoriale wymianka wymianka zakładkowa zimowy ptasiorek żurawie 4 pory roku Garfield IV Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych Igłą Malowane Linda 27" Lugana 25 Sew&So V Zjazd Zakręconych w Ustroniu bransoletki z muliny breloczek do kluczy chińskie widoczki kanwa ze złotą nitką kartka na ślub len liście ludowe maki makrama małe wzory metryczka mirabilia mulina lniana mulina metalizowana DMC mulina satynowa DMC serce serducho tajniak