środa, 21 września 2016

Wymianka zakładkowa z jesienią w tle - cz. I

Ach, będę stopniować napięcie ;) I długość posta :P

Generalnie pomysł zabawy bardzo mi się spodobał, być może w przyszłym roku skuszę się na coś podobnego, gdzie będzie jakiś mały drobiażdżek do zrobienia. Bardzo dziękuję Kasiu za zorganizowanie tej wymianki :)

Najpierw pochwalę się, co dostałam.

Paczka dotarła do mnie jeszcze w sierpniu, ale byłam już wtedy w Krakowie z córą. Mąż zadzwonił, że przyszła jakaś wielka paczka i co zamawiałam (haha). Zgodnie z prawdą odparłam, że nic nie zamawiałam, aczkolwiek czekam na wymiankową przesyłkę.
Doszłam do wniosku, że z wielkością chyba nieco przesadza, w końcu jak duża może być paczka z zakładką...
Paczka musiała nieco poczekać, bo jeszcze w międzyczasie wybraliśmy się nad morze do Darłówka, gdzie robiłam swoją zakładkę.
Po powrocie okazało się, że faktycznie, paczka DUŻA. Poczułam się wręcz zakłopotana, że ktoś zadał sobie tyle zachodu z przygotowaniem paczki dla mnie.
Oto co zawierała:
Herbatki w sam na jesień, słodkości, pomysłową zakładkę i kartkę w kopercie.
Kartka, jak się okazało, również ręcznej roboty - piękny haft matematyczny:


Szalenie podobają mi się prace z haftu matematycznego, ciągle sobie obiecuję, że gdzieś, kiedyś, też spróbuję, ale póki co zostaje mi podziwianie cudzej pracy ;)
A tutaj zbliżenie na zakładkę:
Haft krzyżykowy na tekturce - zakładka jest dwustronna. Naprawdę, robi wrażenie, ja bym chyba nie umiała tak równo dziurek zrobić :D Jest bardzo pomysłowa i znakomicie wykonana :)
A jej autorkę znajdziecie o, tutaj - też ma bloga :)
Zakładka od razu znalazła zastosowanie - od jakiegoś czasu czytam (chyba na zapas) kilka książek jednocześnie, więc zakładek ciągle mi mało ;)

A swoją zakładkę, która pofrunęła aż do Irlandii zaprezentuję jutro :)

5 komentarzy:

  1. Fajna paczuszka, a hafty przepiękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczka, a hafty są cudne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sie cieszę, że się podoba - tym bardziej, że to moja pierwsza wymianka 😊 i nie ukrywam, że czekałam na tego posta z niecierpliwością.
    Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace na tym blogu! Pierwszy raz tu trafiłam i zdecydowanie dodaje do ulubionych! :D

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Dimensions ufokowy rok latarnia morska HEAD Teresa Wentzler kanwa plastikowa ptaszki DMC Stitchy Dragon haft krzyżykowy kostki serwetka z dzwonkami zakładka ze smokiem Coricamo Spitfire UFOK dimek Mikołaj z "Przyjaciółki" Nene Thomas SAL bombkowy ozdoby choinkowe Kołysanka Lullaby TUSAL 2013 pudrowe róże ufoki zakładka zestaw do haftu DMC Dimensions Gold Collection Petites RR Randal Spangler czajniczki latch hook retro koci kalendarz róże dla teściowej Curl up with a good book Kokardka.pl Royal Paris Zjazd Zakręconych candy u meri kanwa drukowana niebieski klematis obrazek świąteczny smok wyprzedaż zakładka z cytrynami III Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych UFO SAL Ustroń candy dzwonki poduszka prezent prezenty ptaszki-grubaski ufokowy rok 2 zakładki Boże Narodzenie Haft Pasja HobbyStudio Koci SAL Przyjaciółka TUSAL Tygrysek biżuteria biżuteria z osikowych wiórków córa etsy.com haft płaski jesień książki osikowa dolina osikowe wiórki wspólne dzierganie i czytanie zakupy zawieszka na choinkę ślubne Ariadna Clover Dimensions Craft Dni Kraftu Festiwal Twórczo Zakręconych Haftix Heritage Crafts Kraków Krasnystaw NeedleArt Orchidea Permin of Copenhagen Pracownia Wiewiur SAL Tajemniczy SAL Twórcze Inspiracje Ty Wilson Złota Igła beading dimki drewniane zawieszki frywolitka frywolitka igłowa haft krzyżykowy na sklejce haft matematyczny hardanger imieniny irysy kartka z motylem kolibry kolorowanki dla dorosłych koteczek królik kumihimo maczek na sprzedaż prawa autorskie przeprowadzka rama do haftu smalls SAL sowa stateczek tutoriale warsztaty wymianka wymianka zakładkowa zimowy ptasiorek zmiany żurawie 4 pory roku Beacon at Daybreak Garfield IV Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych Igłą Malowane Jeanette Crew Designs Linda 27" Lugana 25 Mikołaj RTO Sew&So V Zjazd Zakręconych w Ustroniu angielskie gazetki do haftu backstitch bransoletki z muliny breloczek do kluczy chiński wachlarz chińskie widoczki fraktale geek gejsza haft wstążeczkowy kanwa ze złotą nitką kartka na ślub kolczyki koraliki kotek Weroniki len liście ludowe maki makrama małe wzory metryczka mirabilia mulina lniana mulina metalizowana DMC mulina satynowa DMC niteczki w karteczki papierowa wiklina patchwork piwonie podmalowane tło pomoce w wyszywaniu serce serducho serwetka świąteczna smok i księżniczka sowy tajniak tamborek Clover śniezynki