piątek, 14 lipca 2017

Dimkowy koliberek - 1.

Jak część z was wie, mam słabość do dimków i kolibrów. A najlepiej, jak są to dimkowe kolibry :D
Jakiś czas temu upolowałam takie oto urocze maleństwo:
 
Jest to zestaw do haftu gobelinowego na kanwie drukowanej. Łatwe, proste i przyjemne. Maleństwo, 13x13 cm (i już mam wobec niego niecne zamiary).
Skusiłam się, bo robiłam już jednego dimka na drukowanej mam na koncie i wyszedł bardzo ładny:
Tak wygląda zestaw z koliberkiem od środka:
Tutaj zbliżenie na kanwę - jak się przyjrzycie, zobaczycie, że różni się ona nieco od tych, które można kupić w polskich pasmanteriach:
Jest sztywniejsza i ma pojedyncze nitki. Wyszywa się półkrzyżykami pełną, 6-nitkową muliną.

Zestawik z racji niewielkich rozmiarów trafił na spacerową wyszywankę. Póki co idzie mi powoli, bo nieco wybija mnie z rytmu:
- mamooo!! Daj mi pić/hulajnogę/piłkę/kotka/chusteczkę/cokolwiek
- mamooo!! zobacz jak zjeżdzam/biegam/próbuję się zabić
- łueueueue!!! "nie będę leżeć w nieruchomym wózku, kręć się po ścieżkach przez godzinę matka!!"

Generalnie mam tylko kilka pierwszych ściegów ;) ale zapowiada się ładnie:
A tutaj zbliżenie:
Posiłkuję się zdjęciem na zestawie, czyli liczę krzyżyki ;P bo tak na drukowanej tylko po plamach to nie zawsze tak dobrze by wyszło.

Mam nadzieję, że niedługo pochwalę się postępami ;)
A póki co myślę o nowych pracach, więc prawdopodobnie bombka SALowa pójdzie chwilowo w odstawkę.

8 komentarzy:

  1. Będzie piękny koliberek, powodzenia:) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny :) Ja nie zwracałam uwagi na malowane kanwy, ale firmowe to chyba zupełnie inna bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, oj te dzieciaki. Ślicznie się zapowiada:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw ale rzeczywiście podmalowane tło często jest nieczytelne i tak trzeba korzystać ze schematu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za ścieg gobelinowy, mi ni jak nie wychodzi i chyba nie będzie wychodzić. Lepiej mi się stawia całe krzyżyki. Czy wyszywasz tak, jak mi pisałaś przy okazji mojej wtopy z pięcioma nitkami i masz cudownie kreatywną lewą stronę?
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Dimensions ptaszki DMC ufokowy rok HEAD latarnia morska Teresa Wentzler kanwa plastikowa Stitchy Dragon dimek kostki serwetka z dzwonkami zakładka ze smokiem SAL bombkowy Coricamo Spitfire UFOK Mikołaj z "Przyjaciółki" Nene Thomas ozdoby choinkowe Kołysanka Randal Spangler ufokowy rok 2 Curl up with a good book Dimensions Gold Collection Petites Lullaby TUSAL 2013 pudrowe róże ufoki zakładka zestaw do haftu DMC RR czajniczki kanwa drukowana latch hook retro koci kalendarz róże dla teściowej Kokardka.pl Royal Paris Zjazd Zakręconych candy u meri niebieski klematis obrazek świąteczny smok zakładka z cytrynami III Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych UFO SAL Ustroń candy dzwonki haft płaski poduszka prezent ptaszki-grubaski Boże Narodzenie Haft Pasja HobbyStudio Koci SAL Przyjaciółka TUSAL Tygrysek biżuteria córa jesień książki osikowa dolina osikowe wiórki wspólne dzierganie i czytanie zakupy zawieszka na choinkę ślubne Ariadna Clover Dni Kraftu Festiwal Twórczo Zakręconych Haftix Heritage Crafts Kraków Krasnystaw NeedleArt Orchidea Permin of Copenhagen Pracownia Wiewiur Tajemniczy SAL Twórcze Inspiracje Ty Wilson Złota Igła drewniane zawieszki frywolitka hardanger imieniny irysy kartka z motylem kolibry koraliki koteczek królik kumihimo maczek prawa autorskie smalls SAL smok i księżniczka sowa stateczek tutoriale wymianka wymianka zakładkowa zimowy ptasiorek żurawie 4 pory roku Garfield IV Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych Igłą Malowane Linda 27" Lugana 25 Sew&So V Zjazd Zakręconych w Ustroniu bransoletki z muliny breloczek do kluczy chińskie widoczki kanwa ze złotą nitką kartka na ślub len liście ludowe maki makrama małe wzory metryczka mirabilia mulina lniana mulina metalizowana DMC mulina satynowa DMC serce serducho tajniak