niedziela, 25 września 2016

Dzyń, dzyń, dzyń

Dzyń, dzyń, dzyń,
Dzyń, dzyń, dzyń,
Dzwonią dzwonki sań,
Dzyń, dzyń, dzyń,
Brzęk, brzęk, łup,
muliny brakło znów.

I pomyśleć, że niewiele brakowało, żebym chwaliła się 3 skończonym ufokiem. A tak mam dziurawy dzwonek na porwanej wstążeczce.
Tak wyglądają bobinki z zestawu po wyszyciu całej serwetki - pierwszy raz w życiu zabrakło mi nici do wyszycia zestawu (!)
Po podliczeniu, okazało się, że najwięcej potrzeba mi nici czerwonych (na wstążkę) - Madeira 0512 oraz 0211, jak również pewien odcień żółci na dzwonek - 2210 (na oszałamiającą liczbę 9 krzyżyków) oraz końcówka listka czyli zielona 1403 na 3 (słownie TRZY krzyżyki - tak, starałam się, nie, nie starczyło nici na te !@$@% trzy krzyżyki).

Padło pytanie o wielkość krzyżyków - zmierzyłam linijką, na 9" jeden krzyżyk to 3x3 mm. Czyli WIELKI PIKSEL ;)

Tutaj taka mała prośba - jeżeli któraś z was używa Madeiry i ma resztki tych kolorów, czy mogłaby mnie podratować? To nie to, że żałuję pieniędzy, ale na igłę i nitkę, kupować nowy motek na 3 krzyżyki?! I co ja potem zrobię z resztą? :/ Już mam całe pudło nie dmcowskich mulin, które starczą do końca świata i jeden dzień dłużej :/

No, w każdym razie póki nici nie dorwę dzwonki zostają dziurawe, a ja w ramach relaksu odkopię świąteczną bombkę, zobaczymy ile zrobię.

13 komentarzy:

  1. no mnie ostatnio zabrakło muliny na kolorowe zawieszki z zestawu z Kokardki, ale na szczęście obyło się bez dziur -zwyczajnie nie wyszyłam jednego fragmentu, ale rozumiem Twoją irytację

    OdpowiedzUsuń
  2. o rzesz ty.... tylko tyle ci brakuje, jejku, szkoda, że ja nie wyszywam Madeira to bym ci wysłała... a możne spróbuj dobrać zamiennik na stronie, może dmc ? szkoda tych ślicznych dzwoneczków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie fart, ja niestety nie mogę pomóc, wyszywam ariadną, ale może spróbuj dobrać mulinę z tego co masz. Trzymam kciuki za rozwiązanie problemu:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To faktycznie się porobiło, trzymam kciuki za rozwiązanie problemu:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że zabrakło Ci mulin. Ja wyszywam tylko ariadną i nie poratuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten wzorek, co za szkoda z tą muliną! Życzę powodzenia z odnalezieniem koloru, ja niestety nie posiadam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzorek jest piękny, ale szkoda, że muliny zbrakło.
    Niestety nie poratuję, bo używam tylko DMC.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haftowałam tą muliną Rozetę z zestawu Coricamo ... niestety nie mam już schematu i nie wiem jakie to są numery mulin. Ewentualnie mogę wysłać odc ienie czerwonego i żółtego z tego mojego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie używam nici z tej firmy ale napisałabym do producenta. Zwykle przy korzystaniu z gotowych zestawów zostaje sporo muliny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ze 30 motków, sprawdzę czy mam coś z tych numerów. Jak się znajdą, to się odezwę.

    OdpowiedzUsuń
  11. No niezle sie narobilo, niestety ja nie mam tej muliny :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie wyszywam tym rodzajem muliny ale rozumiem irytację... Mam nadzieję, że sprawa się pozytywnie rozwiążę i tego Ci życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki ładny wzorek a tu taki klops... niestety nie mam tej muliny, a może z czeluści swoich zasobów jakiś kolor dobierzesz? Powodzenia, nie poddawaj się,bo serweta jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Dimensions ufokowy rok ptaszki DMC latarnia morska HEAD Teresa Wentzler kanwa plastikowa Stitchy Dragon kostki serwetka z dzwonkami zakładka ze smokiem dimek Coricamo Spitfire UFOK Mikołaj z "Przyjaciółki" Nene Thomas SAL bombkowy ozdoby choinkowe Kołysanka Dimensions Gold Collection Petites Lullaby TUSAL 2013 pudrowe róże ufoki zakładka zestaw do haftu DMC RR Randal Spangler czajniczki latch hook retro koci kalendarz róże dla teściowej ufokowy rok 2 Curl up with a good book Kokardka.pl Royal Paris Zjazd Zakręconych candy u meri kanwa drukowana niebieski klematis obrazek świąteczny smok zakładka z cytrynami III Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych UFO SAL Ustroń candy dzwonki haft płaski poduszka prezent ptaszki-grubaski Boże Narodzenie Haft Pasja HobbyStudio Koci SAL Przyjaciółka TUSAL Tygrysek biżuteria córa jesień książki osikowa dolina osikowe wiórki wspólne dzierganie i czytanie zakupy zawieszka na choinkę ślubne Ariadna Clover Dni Kraftu Festiwal Twórczo Zakręconych Haftix Heritage Crafts Kraków Krasnystaw NeedleArt Orchidea Permin of Copenhagen Pracownia Wiewiur Tajemniczy SAL Twórcze Inspiracje Ty Wilson Złota Igła drewniane zawieszki frywolitka hardanger imieniny irysy kartka z motylem kolibry koraliki koteczek królik kumihimo maczek prawa autorskie smalls SAL sowa stateczek tutoriale wymianka wymianka zakładkowa zimowy ptasiorek żurawie 4 pory roku Garfield IV Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych Igłą Malowane Linda 27" Lugana 25 Sew&So V Zjazd Zakręconych w Ustroniu bransoletki z muliny breloczek do kluczy chińskie widoczki kanwa ze złotą nitką kartka na ślub len liście ludowe maki makrama małe wzory metryczka mirabilia mulina lniana mulina metalizowana DMC mulina satynowa DMC serce serducho smok i księżniczka tajniak