czwartek, 4 września 2014

Twórcze inspiracje - wrzesień 2014

Jak zapewne część z was dostałam od Coricamo najnowszy numer "Twórczych Inspiracji" do recenzji.
To ten numer z fajnym sowim plecaczkiem ;)

W sumie była to miła niespodzianka, bo i tak nosiłam się z zamiarem zakupu gazetki.

No to teraz lecim z tym koksem Ah i uwaga techniczna - tutek oznacza tutorial ;)

1) eko-biżu z osikowych wiórków. Zachwalać nie będę, w Krasnymstawie złapałam bakcyla i wiórki pokochałam. Jak umiecie trochę quillingu to tym bardziej wiórki wam podpasują, trzeba tylko pamiętać,  że są one sztywniejsze niż papier i pewnych rzeczy się z nimi nie zrobi. W TI ładny tutek jak zrobić ciekawy, a zarazem prosty i szybki komplet biżu z wióreczek.
2) quilling 3d :P - czyli najpierw zwijamy wiórki, a potem resztę papieru z opakowania ;PPP Bardzo fajnie pokazane, do czego można wykorzystać zwijańce - w tym przypadku służą jako ozdoby na ołówki. Świetna rzecz dla dzieciaków.
3) koraliki na krośnie - ja się na tym nie znam, ale wisior dość ładny, a tutek przejrzysty.
4) dwustronny haft krzyżykowy - wow, bajer!!! wzorki na aniołki (ja nie przepadam, ale ja jestem dziwna), proste i szybkie, a sam tutek ładnie obfocony i przejrzysty. Się będę kusić jak będę z zakładkami na plastikowej kanwie walczyć. Interesująca rzecz i warta co najmniej spróbowania.
5) wzór na serwetkę w stylu łowickim. Bardzo ładny, fajnie, że pokazano wykorzystanie go na czarnej serwetce :) a nie na białej. Jedyne zastrzeżenie jakie mam "serwetka etniczna" - a że ludowa, w stylu ludowym, inspirowana wzorami ludowymi być nie może? Serio? Czytelnicy się obrażą, że ludowa to jakaś wiocha, a etno to już brzmi dumnie i hipstersko? Ech. Wzór fajny, nazwa nie.
6) wzory na kartki ślubno-walentynkowo-rocznicowe. Małe, proste, miłe. Spodobały mi się zajączki pod parasolem i tęcza - słodkie jak beza nadziana toffi ;)
7) coś w stylu wywiadu z panią przerabiającą sobie fotki z wycieczek na wzory do haftu wielkości pocztówki. Wywiad fajny, ale poziom przeróbek wykonywanych przez panią już nieszczególnie. Ja wiem, że fotki trudno się przerabia, szczególnie na mały format, no ale to co zaprezentowano w gazecie zwyczajnie nie wygląda najlepiej - rozmazane, balans bieli kompletnie przewalony... Ale może to zainspiruje czytelników do zabaw z programami do przeróbek ;)
8) sweter na drutach. Nie umiem na drutach, ale jakby kto zrobił z rozpędu ten wzór z gazety i nie miał co z nim zrobić to chętnie przygarnę :PP
9) plecak sowa. Fajny. Bym sobie uszyła. Nie mam maszyny do szycia. Hm. Może to i lepiej, pewnie haft by poszedł w odstawkę :P A ja się zainspiruję tym plecakiem i młodej spróbuję w tym stylu małą torebeczkę z cienkiego filcu strzelić.
10) espadryle. Czad. Tylko dlaczego we wrześniu?? Takie rzeczy to kwiecień, maj, gdzie ja to będę na wiosnę 2015 szperać po pudłach za gazetą, bo wzory na buty były?? Pomysł super, timing do duszy.

Podsumowując - całkiem sporo ciekawych pomysłów, naprawdę można wydać te 8 zł, z pewnością nie będą to pieniądze źle wydane.


A Młodej podoba się w przedszkolu, jupi!! ^^



2 komentarze:

  1. Przemyślenia mam podobne.:) Super, że się mała szybko zaaklimatyzowała.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weź mi podrzuć ten wykrój na plecak, to jak dobra ciocia go uszyje. Bo faktycznie fajny jest.

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

4 pory roku (1) Aida 14 (1) akcesoria (2) Anchor (1) Ariadna (4) Beacon at Daybreak (1) beading (3) biżuteria (3) Boże Narodzenie (3) bransoletki z muliny (1) breloczek do kluczy (1) candy (4) candy u meri (5) chińskie widoczki (1) Clover (4) Coricamo (11) Curl up with a good book (7) czajniczki (6) dimek (17) Dimensions (31) Dimensions Craft (6) Dimensions Gold Collection Petites (7) DMC (7) Dni Kraftu (2) drewniane zawieszki (2) dywanik (1) dzwonki (4) etsy.com (3) Festiwal Twórczo Zakręconych (2) francuskie węzełki (4) frywolitka (4) frywolitka igłowa (2) Garden Irises (1) Garfield (1) gazetki (2) Gold Collection (2) Hafciarski alfabet (24) hafciarskie gadżety (2) haft krzyżykowy (12) haft krzyżykowy na sklejce (2) haft matematyczny (2) Haft Pasja (3) haft płaski (5) Haftix (2) hardanger (2) HEAD (17) Heritage Crafts (3) HobbyStudio (3) Igłą Malowane (1) III Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych (4) imieniny (2) irysy (2) IV Ogólnopolski Zjazd Twórczo Zakręconych (1) janlynn (1) jesień (4) John James (1) kalendarz (2) kanwa drukowana (6) kanwa plastikowa (16) kanwa ze złotą nitką (1) kartka na ślub (1) kartka z motylem (2) Koci SAL (3) Kokardka.pl (5) koliber (9) kolibry (3) Kołysanka (8) koraliki (6) kostki (13) Kraków (2) Krasnystaw (2) książki (3) kumihimo (2) latarnia morska (16) latch hook (6) len (2) Linda 27" (2) liście (1) ludowe (1) Lugana 25 (1) Lugana 25" (1) Lullaby (7) maczek (2) Madeira (1) maki (1) makrama (1) małe wzory (1) Merejka (1) metryczka (1) Mikołaj z "Przyjaciółki" (12) mirabilia (2) muszle (6) NeedleArt (4) Nene Thomas (9) niebieski klematis (5) obrazek świąteczny (5) Orchidea (2) osikowa dolina (3) osikowe wiórki (3) ozdoby choinkowe (10) Permin of Copenhagen (2) poduszka (4) półkrzyżyki (2) Pracownia Wiewiur (2) prawa autorskie (3) prezent (4) prezenty (4) Przyjaciółka (3) ptaszki DMC (20) ptaszki-grubaski (4) pudrowe róże (7) q-snaps (3) R&R frames (1) rama do haftu (2) ramka do haftu (2) Randal Spangler (9) retro koci kalendarz (6) retro koci SAL 2013 (5) Royal Paris (6) róże dla teściowej (6) RR (6) RTO (12) SAL bombkowy (16) serwetka z dzwonkami (12) Sew&So (2) smalls SAL (2) smok (5) smok i księżniczka (8) smok i księżniczka 2 (5) sorter (3) sowa (2) Spitfire (10) stateczek (2) Stitchy Dragon (12) Ściegi (2) ślubne (3) Tajemniczy SAL (2) techniki hafciarskie (2) Tell me a story (5) Teresa Wentzler (16) TUSAL 2013 (7) tutoriale (2) Twórcze Inspiracje (2) Ty Wilson (2) Tygrysek (3) UFO SAL (4) UFOK (10) ufoki (8) ufokowy rok (17) ufokowy rok 2 (12) ufokowy rok 3 (8) Ustroń (7) warsztaty (3) wymianka zakładkowa (2) zakładka (9) zakładka z cytrynami (5) zakładka ze smokiem (12) zakładki (4) zawieszka na choinkę (3) zestaw do haftu (7) zimowy ptasiorek (2) Zjazd Zakręconych (6) Złota Igła (3) Złota Igła 2017 (2) Złote Runo (2) żurawie (5)